pondělí 4. srpna 2014

2014 - XXXII. týden

Po     15,3 km; 1:07; asfalt
          po víkendových lijácích by byly v lese bahenní lázně, tak jsem si dal trochu svižnější trénink po silnici, musím si před Jesenickým maratonem trochu zvyknout na pohyb při vyšších tepech :-)
Út     volno
St      17,1 km; 1:22; trail, nastoupáno 629 m
          po dnešním běhu letos pěkných 2222 km :-) je to sice pár stovek pod plán, který jsem si koncem loňského roku pro letošek načrtnul, ale hlavně že to běhá 
Čt      17,1 km; 1:23; trail, nastoupáno 565 m
          kromě závěrečných 3 km totéž co včera, jen v opačném směru, takže dnes bylo stoupání pozvolnější, zato ostřejší seběhy
    volno
So     16,5 km; 1:31; asfalt, rovinka
          dnes hodně pomalu po cyklostezce k Hoštejnu a zpět. Prům. tempo 5:26, snažil jsem se udržet 5:30, ale nějak to pomaleji už nešlo :-)
Ne      32 km; 2:41; trail, nastoupáno 1034 m
           dnes asi poslední delší běh před Yes!enickým maratonem, už to těch 14 dní před nebudu hrotit a vsadím spíš na to, jít do závodu odpočatý :-) dnes teda bylo pekelné vedro, spocený jsem byl dřív než garmin pochytal družice a prvních asi deset km jsem pomýšlel na zkrácení trasy, ale pak jsem se nějak aklimatizoval a bylo fajn.

Celkem 98 km.


Žádné komentáře:

Okomentovat